2014(e)ko urriaren 31(a), ostirala

Blog berri baten sorrera

Kaixo guztioi!!

Hona hemen nire blog berria. Orain dela hilabete batzuk animatu nintzen nire lehengo bloga sortzen saiatzen, hura izan zen saiakera bat baino ez. Hemengo hau definitiboa izatea espero dut. Hala ere, ez nuke esango oso iaioa naizenik blogen mundu honetan. Ahalik eta sarrera gehien gehitzera konprometituko naiz.

Honetan nire bidaien berri emango dizuet, non eta noiz ikusi ditudan hegaztiak eta nik egindako argazkiak igoko ditut. Ez litzaidake gustatuko Euskal Herrira bakarrik mugatzea, baina hurbiltasunagatik gehiengo lekuak hemengoak izan dira seguruenik. Bestalde sarrera bat edo beste espainolez ere igoko dut, ahalik eta jende gehiago iristeko intentzioarekin.

Besterik gabe espero dut zuen gustukoa izatea. Mila esker zuen arretagatik

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina